Jul hemma hos TiniTott

Julen har kommit till mig i stora steg, allt julpynt är klart och upphängt. Dessutom fick jag till ytterligare ett inlägg, så kanske funkade pepparkakorna igår ;) Fast å andra sidan ska man inte ropa hej förren man är över bäcken sägs det.. Jag ber redan nu om ursäkt för bildkvaliteten som inte är den bästa. Det lilla dagsljus som är ute räcker tyvärr inte till, men jag hoppas bilderna ändå sprider den julstämning som känns inne hos mig just nu. För nu börjar den faktiskt komma med tända ljus, klädd julgran och mina små legotomtar sen jag var liten. Idag blir det troligen lite julbak och så ska jag göra julapelsiner, ni vet sådana med nejlikor. Har inte hunnit med det än, men det är nästan ett måste tycker jag. Både doftar gott och ger mycket julstämning.

Med detta inlägg önskar jag Er alla en underbart God Jul och Gott Nytt År. Även om vi säkert ses mer innan dess. Välkomna till min jul =)


Jul hemma hos TiniTott




Foto: Privat - TiniTott

Kommentarer
Postat av: Vildangel

Tack för inblicken i din jul och god jul-hälsningar i retur. :-)
//V

2006-12-20 @ 15:12:46
URL: http://vildangel.blogg.se
Postat av: Malin

Jättefint julcollage! God Jul tillönskar jag dig!

2006-12-21 @ 22:39:43
URL: http://mrsmalinski.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...