Ventura Design.

Jag vandrade runt på Cervera innan jul i min jakt på julklappar och sprang då på dessa lampor som jag föll direkt för. De kommer från Ventura Design och jag skulle mer än gärna vilja ha minst en hemma. I butiken såg jag bordslampan, men när jag kollade vidare på deras hemsida fick jag se att det även fanns taklampor bland annat. En sån över mitt köksbord skulle jag inte säga nej till. Inne på hemsidan föll jag även för bordsvarianten med stjärnor, passar ju bra nu i juletider.

Ventura design 


Bild: Eget kollage med bilder från venturadesign.se

Kommentarer
Postat av: thea

Yes, visst är det läckra lampor. Har själv kollat in den längst ner i vänstra hörnet på ditt kollage.
Thea

2006-12-29 @ 17:48:12
URL: http://www.theasrum.blogg.se
Postat av: Tina

Thea: Visst är dom snygga. Har problem med vilken färg jag gillar mest dock, jobbigt när det finns så många fina att välja på =)

2006-12-29 @ 19:08:50
URL: http://tinitott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...