Shopping hela dagen lång.

Är i Örebro hos Emma nu. Har varit det sedan i fredags kväll. Har det riktigt härligt.
Vi har bland annat varit på Kålmården en dag, superskoj. Sen har vi varit och promenerat i Wadköping, och varit på IKEA. Igår var vi till Nora och spatserade runt lite. Bland annat åt vi en supergod italiensk glass. Jag valde Svart vinbär. Underbart gott! Rekommenderas varmt.

Idag har vi bara shoppat och spenderat pengar. Blev en del inköp, trots att jag inte hade tänkt handla något speciellt. Men det var svårt att låta bli med alla reor och allt. Fast allt blev inte reafynd visserligen, men mycket iallafall. Handlade ett par bruna linnebyxor, en fin brun topp från Lindex, en vanlig brun topp från HM och en brun topp på Esprit. Sen blev det även en brun kjol på HM. Tror jag minsann fastnat för brunt, skönjer en viss misstanke där iallafall. Sen köpte jag även en vit cardigan på Esprit. Sååå skön, och snygg förstås ;)

Kommer att bli perfekt nästa vecka på västkusten, att svepa om sig med om kvällarna.

Nu på kvällen har vi suttit i Svantes lägenhet och kollat rysarfilm på Canal+. Riktigt bra faktiskt, även om den var lite kufisk. Kan inte säga att jag förstår den helt fortfarande.

Nu är det iallafall sängdags. Ska packa ihop lite av mina saker innan jag somnar eftersom jag åker hem imorrn. Mamma kommer till lunch, sen ska jag följa med henne på IKEA innan vi åker hemåt tillsammans.

Sov gott alla söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...