Sol sol sol

Det är så härligt detta underbara väder vi har just nu. Sitter ute i solen och läser på dagarna och det är verkligen varmt. Tänkte åka och bada idag, lägga mig vid sjön och läsa och sola lite. Har aldrig varit dit, men alla pratar om det så jag tänkte jag skulle leta mig ditåt. Satt mig i bilen och åkte iväg, det är ändå ett par mil dit. Åkte runt i en timme tror jag och letade, men inte sjutton gick det att hitta någon badstrand. Och ingen skylt fanns det heller. Gissa om jag var lite irriterad ett tag. Det var bara att åka hem igen. Trist men sant.

Imorrn bitti ska jag iallafall iväg till Tjärnheden och försöka simträna lite innan alla ungar kommer dit och är i vägen. Ska bli skönt. Längtar efter att få simma. Måste ju preppa mig själv inför helgens simlopp hemma i Vanå.

Förresten, glass smakerna i Mora blev, blåbär, melon och skogsbärshemlighet... *mums*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...