Tiden går fort.

Tänk att det redan varit midsommar och nu till helgen går vi över i juli månad. Vi är egentligen mitt i sommaren och jag tyckte nyss det låg kvar snö utanför dörren.

Vi har ju iofs en liten gnutta snö kvar än då, men det är extremt lite. I en liten dalgång uppe på fjället. Himla sött egentligen. Varje vår blir det en liten dal som har den sista snöfläcken kvar, och den formar sig precis som ett hjärta. Hur sött som helst faktiskt.

Midsommar var lugn annars, åkte hem till mina föräldrar och tog det bara lugnt. Det var skönt. Var till Dala.Järna på midsommarfirande. Främst för att pappa skulle gå med i tåget, i egenskap av hemvärnsman. Sen stannade vi kvar och tittade lite på dansen och fikade och sånt. Det var ganska trevligt. Träffade några gamla bekanta som man inte sett på länge, skoj det med. Alla var visserligen gravida, men vad vet jag, det kanske har gått nån trend genom samhället eller nåt ;)

Just nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli halv fem. Då ska jag åka upp och hämta min kompis Anna, sen ska vi åka till Älvdalen och simma lite. Måste ju ligga i om jag ska klå Jimmy nästa söndag. Enda anledningen till att han fick simma ifrån mig förra sommaren var ju för att invagga honom i falsk säkerhet. Iår kommer han ju inte undan. *skrattar rått*

Snart kommer jag här i full fart mot uddens rundning, och stackars Jimmy.. han är längst, längst bort....

Vanån

Tihi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...