Badrummet - Efter (men före inredning)

Inredningen i mitt lilla badrum börjar så sakteliga fyllas på, men ännu är inte allt klart eller inköpt så därför dröjer även de riktiga "Efter" bilderna. Tills vidare tänkte jag bjuda på de oinredda men nyrenoverade bilderna. Så här såg alltså mitt badrum ut när jag kom hem igen efter två veckors renovering. En klar förbättring mot Före. Fräschare och ljusare och jag stormtrivs faktiskt i mitt nya badrum. Det jag trodde jag skulle få nytt var väggar och golv, men till min förtjusning innebar även renoveringen att jag fick nytt badkar, duschset, handfat, toalettstol samt badrumsskåp. Det är så lyxigt med allt Nytt =) Det enda jag fått sprillans nytt i en hyreslägenhet tidigare är spisen, och det gick inte av för hackor det heller.


Badrummet Efter


Mitt övriga hem är fortfarande halvt belamrat med prylar jag hade i badrummet innan, men denna gången ska jag vara riktigt duktig och bara plocka in sånt jag verkligen vill ha kvar. Resten ska bort! Med små steg ska jag försöka nå mitt drömbadrum, eller iallafall en snarlik variant. Drömmen innefattar egentligen helkaklat i mitt alldeles egna hus, men det blir ett delmål till drömmen iallafall. Bara att få inreda ett helt nytt badrum är en dröm i sig. En del av det som inspirerar min "nya" inredning kunde ni se i inlägget Badrumsinspiration del 1.


Foto: Privat - TiniTott

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ljusare och fräschare - förstår att du tycker det är skönt! Och vilken trevlig överraskning att de hade bytt ut inredningen också!

2006-11-16 @ 22:49:56
URL: http://hemmahoslinnea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...