Julklappstips till pappa

Så har då turen kommit till pappa, i mitt tycke den svåraste av dem alla. Vad ger man till en pappa? Han är oftast inte så förtjust i att smycka hemmet, så alla dom sakerna går ju bort. Kläder behöver han oftast, för shoppa brukar inte ligga i en pappas natur. Så det funkar alltid. Verktyg brukar oxå gå hem, iallafall om pappa är händig. Jagar pappa finns det även lite att inspireras av den vägen. Efter att ha gnuggat geni (?) knölarna ett bra tag, blev detta resultatet av min julklapp-till-pappa inspiration.

Julklappstips till pappa



Polotröja
, denna från Peak Performance
Jaktryggsäck, denna har till och med inbyggd skärbräda till Gustavskorven. Från jakt.se
Boken Hushållshandbok för män, lite ironisk kanske för pappa hjälper förhoppningsvis redan till, men ack vad rolig den verkar. Här står allt från hur man läser en tvättrådsetikett till varför man ska byta lakan så ofta. Denna hittade jag på Bokus.
Grillgaffel med avputtare, det blev genast mycket enklare att grilla. Från SmartaSaker.
Microvågsugn så pappa kan värma mat i fritidshuset när han är och hugger. Denna från Siba.
Snöslunga står högt på min pappas önskelista, från Stiga.
Lammullströja brukar klä en pappa fint. Denna från H&M.
Hundpejl med tillhörande GPS. Oumbärlig för pappa och jakthunden. Denna kommer från jakt.se
Automatiskt måttband från Black & Decker. Inget mer krångel att mäta avstånd och behöva två händer till måttbandet.

Frågetecknet är faktiskt inget julklappstips, det symboliserar helt enkelt mina svårigheter att komma på något till pappa ;)


Bild: Eget kollage med bilder från ovan nämnda företag

Kommentarer
Postat av: robin

tack för grymma tips

2007-12-17 @ 02:26:30
Postat av: TiniTott

robin: Så lite så, hoppas det är nåt du kan använda =)

2007-12-17 @ 19:32:28
URL: http://tinitott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...