Nu är vintern här...

även hos mig. Över en natt bara sådär. Var ute på höstpromenad med vovven dagen innan, och fotade lite fler höstbilder. Nästa dag (läs: tisdag) såg det ut så här. Underbart =) Det är så vackert när snön ligger på träden tycker jag. Dagen till ära skulle jag även transportera mig till Falun, vilket jag valde att göra med buss pga vädret. Efter att hoppat mig varm en tjugo minuter senare än avgångstid dök så bussen upp. Spårigt och dant på vägen så sakta gick det med. Anslutningsbussen missade jag med en halvtimme lite drygt. Nästa bekymmer, jag skulle nu inte hinna till min tandläkartid. Snälla som de är flyttade dom om i sina tider så jag fick en senare tid. Hur gulligt som helst. Efter en liten omväg för att komma med rätt buss och ett flertal passerade långtradare som kört fast och några personbilar i diket kom jag så fram. Jag fick till och med en halvtimme över till lite shopping. Kul =)

Vägen hem igen gick desto bättre, bortsett från att rälsbussen blev halvt rökfylld ;) Fast det visade sig bara vara lite överhettad vattenånga, så färden kunde fortsätta. Så vi blev bara 15 minuter sen hem. Innehållsrik dag =) Men vad gör väl det när man kan komma hem och njuta av den underbara snön.

Nu är vintern här...

Foto: Privat - TiniTott

Kommentarer
Postat av: Vildangel

Vilka vackra bilder! Snö och vinter är teoretiskt sett i alla fall underbart på bild. (Om det sen ställer till problem i verkliga livet är ju en annan sak ;-) )
//V

2006-11-02 @ 19:51:25
URL: http://vildangel.blogg.se
Postat av: JUNITJEJ

Vilka fina bilder!

2006-11-02 @ 23:17:19
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Tina

Tack ska ni ha. Ja på bild blir det allt att se härligt ut, även om det inte alltid är lika mysigt i verkligheten när det är kallt och blåsigt =)

2006-11-10 @ 17:19:05
URL: http://tinitott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...