Skålen Stockholm

Denna älskliga skål som det även skrivits om förut här ute på bloggen, skålen i IKEAs Stockholm serie. Vill ha, vill ha, vill ha. Den skulle se så fin ut på mitt bord, med lite läckra klementiner i kanske. Men den har ju aldrig funnits inne. Eftersom jag nu eventuellt kommer att mellanlanda på IKEA Barkarby tänkte jag, att oh det är ju ett stort Ikea, där finns den säkert. Så in på webbplatsen och söka. Men icke sa nicke, den finns inte på lager :/ Så för skojs skull sökte jag på lite andra varuhus, och det var inte många den fanns på. Men den fanns i Gävle! Det är egentligen mitt närmsta IKEA och så ska jag inte dit. Och vet inte när jag kommer dit. Hur kan det vara så grymt ibland ;) I och för sig får jag behålla mina 250 kr men iallafall =) Ja, en liten parentes så här i nattetid när jag inte hade bättre för mig.
Egentligen var jag in och kollade igenom vilka hyllor jag ska ha till badrummet, men man har en viss tendens att snurra iväg på annat inne på IKEAs sidor av någon konstig anledning ;)

Skålen Stockholm

Bild: Eget kollage med bild från ikea.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...