Zarahs kort

Via Tomtens dotter hittade jag till Zarahs kort. En bildblogg med de mest underbara kort jag har sett, till alla passande tillfällen. Självklart går det att beställa dessa via Zarah och det gör man via adressen [email protected]. Korten kan du beskåda på denna sida. Det blir ingen beställning till jul eftersom jag gör mina egna kort, men till första bästa födelsedag eller annat tillfälle kommer det att dimpa ner en beställning från mig till Zarah. Älskar dessa kort fullständigt, därför kände jag att jag måste lägga in dem på bloggen så även andra får chansen att hitta hit. Om man inte redan gjort det. Så gå genast dit och botanisera bland härligheterna =)


Zarahs kort


Bild: Eget kollage med bilder från zarahs kort

Kommentarer
Postat av: Ballerina-Katarina

Håller helt med dig! Zarah har alltid inspirerad mig. Dock försöker hålla min egen stil när jag skapar mina kort med klart man influeras av andra...

//Ballerina-Katarina
www.popcard.se

2006-11-29 @ 22:38:31
URL: http://www.popcard.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...