En höstpromenad.

Äntligen kom det en vacker höstdag. Blev riktigt glad när jag såg solen lysa in genom fönstret, och den blåa himlen. Så direkt efter lunch blev det att klä sig lite varmt (blåste ute) och snöra på sig skorna och traska iväg. En riktigt skön promenad, i härligt väder och frisk luft. Och underbara färger. Kameran fick givetvis följa med så ni kan se vilken härlig promenad jag hade. Kände sig riktigt frisk och fräsch när jag kom hem igen. När jag laddade in bilderna så passade jag på att surfa runt lite bland olika bloggare, och stötte på en tjej som visade hur hon piffat till sina tändsticksaskar. Jag kunde inte undvika att bli väldigt inspirerad (eftersom mina tändsticksaskar oxå ligger och dräller i värmeljustider), så nu måste även jag sätta mig och pyssla. Om ni vill se hennes härliga alster kan ni göra det här.

Hoppas även ni har fått en härlig höstpromenad idag!

Höstpromenad

Foto: Privat - TiniTott

Kommentarer
Postat av: Linnea

Gud vad vackert du bor! Fint collage, också. Visst är alla höstdofter och den höga luften på hösten härlig? Jag älskar det.
Hoppas dina askar blir fina! :-)

2006-10-09 @ 18:41:21
URL: http://hemmahoslinnea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...