Fredag kväll.

Så var det fredag kväll och helgen står för dörren. Regnar ute idag med och jag som längtar efter en riktigt fin höstdag så man kan ge sig ut på en frisk promenad, och njuta av alla färger. Får hoppas det blir någon fin dag under helgen iallafall. Har hållt mig mestadels inne idag med och tittat på film. Man blir inte sugen på så mycket annat när det bara regnar ute hela tiden. Funderar just nu på vad det ska bli för mat ikväll, eller om jag rent utav kanske ska unna mig en kebab. Har inte riktigt bestämt mig än. Tv kväll blir det iallafall. Så länge som regnet håller sig bjuder jag på några härliga höstbilder att njuta av till solen kommer igen.

Höst vid MagnussonsHöströnnEn björk i hösten

Foto: Privat - Tinitott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...