Höst-piff-upp

Det blir allt mörkare ute och man blir mer och mer mys sugen. På kvällarna vill man allra helst svepa in sig i en gosig filt och tända massvis med värmeljus och bara ha det härligt. Jag vill även höstinreda min lägenhet, så det blir ännu mysigare. Därför har jag beställt nya panelgardiner i brunt och petrol och dessutom ett nytt fåtöjl överdrag i Sage Brown, som den som fint hette. Överdraget kommer från bemz.se som har massor av mysiga soff- och fåtölj överdrag. Sen älskar jag även Iittalas ljuslyktor Kivi, som finns i en mängd härliga färger. Nya kuddöverdrag vill jag oxå gärna ha. Ett par av dem på bilden nedan har jag redan, men ett suktar jag fortfarande lite efter. Så medan vi går mot mörkare tider och längre in i hösten, varsågoda och njut lite av min höstinspiration.

Hösttrend

Bild: Eget kollage - med bilder från bemz.se, ellos.se, ikea.se samt dukatbord.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, det var en fin sida du piffat till! KRAM!

2006-10-07 @ 22:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...