Utmaning: 9 senaste & 10 första

ros

Hittade en utmaning hos Annika på Pysselbloggen, och eftersom jag älskar utmaningar måste jag ju bara ta mig an den. Jag skickar den inte vidare, men den som känner sig sugen på att anta den, varsågoda =) Skriv gärna en kommentar om ni gör det så jag kan gå in och läsa om er.

9 SENASTE:

Senaste alkoholdrycken
: Ooze blev nog den senaste på en utekväll för x antal veckor sedan
Senaste bilfärd: Ner från fjället och hem efter gymmet
Senaste filmen: På TV var det Wallander: Byfånen
Senaste ringda samtalet: Till min pappa
Senaste bubbelbadet: För en och en halv vecka sedan
Senaste spelade cd: Shirley Clamp: Lever mina drömmar
Senaste kyss: *host* var nog den där utekvällen på fråga 1...
Senaste gången du grät: Förra veckan
Senaste måltiden: Ajdå, skulle väntat med denna till imorgon, McDonalds tyvärr

10 FÖRSTA:

Första bästa kompis: Tobias som jag bodde granne med, vi brukade leka krig ;)
Första bil: Mazda 323 Sportcombi
Första kärlek: Himmel, vem var det nu då? Tror det var Martin i min klass
Första husdjur: En gosig vovve med namn Sappo
Första semester: Den jag kommer ihåg var en husvagnssemester på västkusten
Första jobb: Räknas sommarjobb? I så fall som badbevakare
Första köpta skiva: Räknas kassett tro, det var min första. Kommer inte ihåg namnet, men det var med Mötley Crüe iallafall. Första LPskivan var Puls med Gyllene Tider.
Första riktiga kärlek: Den första riktigt seriösa var med Markus
Första piercing: Blir nog hål i öronen det
Första konsert: Oj vad kan det ha varit tro. Herrey´s och Carola tror jag


Foto: Privat - TiniTott

Kommentarer
Postat av: Thea

Kul att läsa! Jag antar utmaningen (vet att jag fick en av dig för ett tag sen, men den var lite för oanonym kände jag så jag tar denna istället), gillar såna här listor =). Den kommer ikväll!

Ha en bra dag!!

2007-04-24 @ 06:24:19
URL: http://www.theasrum.blogg.se
Postat av: Johanna

Kul läsning!

2007-04-24 @ 09:10:26
URL: http://inredning.webblogg.se
Postat av: Evelyn

Tack så mycket för kommentaren! Ha en bra tisdag :)

2007-04-24 @ 11:31:25
URL: http://silkeslen.blogg.se
Postat av: Annika

Kul att läsa om dig :) å vilken fin kamera väska det blev. Jag borde ha en till min lilla kamera åxå, men den e ju inte ny längre så jag är inte lika rädd om den...

2007-04-24 @ 21:06:07
URL: http://www.pysselbloggen.blogg.se
Postat av: TiniTott

Thea: Skoj =) Ska genast in och läsa hos dig.
Johanna: Tack =)
Evelyn: Detsamma till dig =)
Annika: Tack =) Jo jag kände att min förra blev så repad, eller ja lite iallafall, så jag tänkte försöka sköta denna lite bättre =)

2007-04-24 @ 23:10:37
URL: http://tinitott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...