Efterlyses: IKEA hjälp

ramar

Visserligen är jag sjuk, dock på bättringsvägen, men julpysslandet och julplaneringen pågår ändock för fullt. Ibland undrar jag om man kanske inte riktigt är som man ska *skratt* =) Planeringen har iallafall kommit fram till att ett besök till IKEA innan jul kommer inte att hinnas med, och det gör mig lite desperat =) Jag är i mycket starkt behov av ovanstående ramar för att kunna slutföra några julklappar. Och eftersom jag vet att det finns många av er bloggare därute som är minst lika förtjust i IKEA som jag är, så vänder jag mig till er. Är det möjligen någon som ska till IKEA de närmaste dagarna? Och som skulle kunna tänka sig att köpa dessa ramar till mig och sen skicka dem på posten? Självklart för jag över pengar så Du inte behöver lägga ut.

De jag är i desperat behov av är alltså:
2 st RIBBA 23*23 cm, vit med extra djup ram. (alltså den där motivet blir att sitta en bit in)
1 st RESLIG 30*40 cm, svart

Finns du underbart, vänliga själ därute så hör av dig, antingen via en kommentar här eller maila mig. TACK =)


Bild: Eget collage med bilder från ikea.se

Edit: Ramarna är fixade, tack så mycket E! =)

Kommentarer
Postat av: Mediabrus

Jag har valt att lämna blogg.se - men återfinns numera på en egen hemsida istället. Välkommen in! (Mediabrus = fd Vildängel)

2007-12-04 @ 16:23:47
URL: http://www.mediabrus.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...