En ny utmaning

Har blivit utmanad av Marina.

Följande regler gäller:

"Det behöver inte vara realistiska önskningar eller materiella saker. Så här gör ni: Skriv en önskelista med sju önskningar. Motivera dem, kort eller långt. Tagga sju bloggare som ska göra detsamma."

1. En riktig fjällstuga. Även om jag bor i fjällen skulle jag vilja ha en egen liten fjällstuga som jag kunde göra helt till min. En med öppen spis som jag kan kura ihop framför kalla vinterdagar och dricka varm choklad. Tänk bara så mysigt att få julpynta den varje år.

2. Ännu mera snö. Mycket, mycket mera snö. Det sista milda vädret har tagit hårt på snön och jag vill ha mer mer mer mer mer mer mer. Någon som hörde mig? ;)

3. Att alla mina nära och kära får må bra och vara lyckliga. Motivering onödig.

4. Han med stort H. Varför ska det vara så svårt att han bara står där utanför min dörr en dag? ;)

5. Obegränsat konto på IKEA. Motivering? Behövs det? Okej då, jag vill kunna köpa helt ny inredning till min lägenhet.  Bara för att det är så skoj =)

6. Ett jobb. Ett helt vanligt okej jobb som är fast, så jag äntligen kan få känna att jag kan slå mig ner ordentligt någonstans och leva mitt liv. Är trött på att hela tiden undra vart jag ska ta vägen, eller när jag ska få slå mig till ro. 

7. Lycka och friskhet till mig själv. Skulle försöka hålla mig ifrån det allvarliga, men eftersom det är sån stor del av mitt liv går det inte att hålla borta. Jag önskar att jag kunde vara frisk och att jag kunde få känna lycka. Inget krav på att det ska fungera alla dagar, men några dagar till per vecka skulle vara skönt.

Jag skickar inte utmaningen vidare till någon speciell eftersom de flesta utmaningar brukar vandra runt till de flesta iallafall. Känner du dig sugen på att anta den? Kul! Gör det och lämna en kommentar hos mig så jag kan kika in på din utmaning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...