Julfönster

Fönstret i mitt vardagsrum är mitt "julfönster". I och för sig är även köksfönstret ganska juligt, men inte lika mycket. Fast det hinner säkert bli =) I år har jag försökt hålla mig till vitt och rött i pyntet, med inslag av guld och silver. Hittade en jättemysig liten ljuslykta på Indiska när jag var i Östersund för ett par veckor sedan, lyser jättefint i mörkret. Visar mitt fönster ur både ett ljust och ett mörkt perspektiv =)

julfonster

Foto: Privat TiniTott

En punkt mindre på Listan; Julrimmen är skrivna.

Kommentarer
Postat av: Scaniatjejen

Va julfint du fixat överallt! Har kollat in alla inlägg jag missat. Ja jag kan tänka mig att du också har erfarenheter av att försöka fota med en nyfiken vovve i koppel, verkligen inte det lättaste.:-) Vilka gulliga julstrumpor du gjort, kan tänka mig att Banjo kommer att uppskatta sin. Ha en skön helg!

2007-12-15 @ 11:14:50
URL: http://scaniatjejen.blogg.se
Postat av: Marina

Va jul fint du har :-)

2007-12-15 @ 11:56:50
Postat av: TiniTott

Scania: Tack =) Hehe ja det är en rolig erfarenhet *ler* Detsamma till dig!
Marina: Tack så mycket =) Trevlig helg!

2007-12-15 @ 12:43:35
URL: http://tinitott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...