Måns och Sebastian blev nr 5 och 6!

Deltävling nr 3 avgjord!

Deltävling nr 3 är avklarad. Inlägget blev lite sent, har inte hunnit med så mycket den här veckan, men det blev innan nästa deltävling iallafall, inte illa det ;)

Måns och Sebastian direkt vidare till final, riktig slam för Idol alltså. Måns var ingen tvekan tycker jag, helt suverän låt. Kan faktiskt tänka mig den som en totalsegrare, fartig, svängig och uppiggande. I dagsläget håller jag mina tummar för Måns i finalen. Sen dom glittrande ögonen kan säkerligen knipa lite röster ute i Europa... synd man ska vara så gammal bara *skratt* Sebastians låt är helt okej, men vet inte om jag vill ha honom direkt till finalen. Jag har alltid varit förtjust i Magnus Carlsson, ända sedan början av Barbados. Dessutom tycker jag låten är superbra,och kan inte förstå att den inte ens gick till Andra chansen. Magnus är dessutom den kramgoaste killen jag träffat på tror jag. I min "ungdom" var jag mycket ute och dansade, speciellt till Barbados (detta var innan de blev Barbados med hela svenska folket). Eftersom de ännu inte slagit igenom till den breda publiken så var det inte så mycket "fans" där eller vad man ska kalla dem, och jag och min kompis hade många trevliga pratstunder med grabbarna. Magnus är verkligen så trevlig, snäll och härlig som han ser ut. Blev riktigt besviken att han inte gick vidare.

Nannes låt är en typisk Nanne låt, vet inte riktigt vad jag tycker om den. Den är bra, det säger jag inget om, men kanske hade jag kunnat offra den till fördel för Magnus. Tror ändå hon gick vidare mycket på att hon är just Nanne. Det var synd det var ett tufft startfält i den här omgången, tror att även Magnus varit vidare om han varit med i en annan av deltävlingarna. Sonjas låt är otroligt fin tycker jag, en plats till andra chansen för henne tycker jag är jättebra. Just hennes låt, Magnus och Måns rullar för fullt i spelaren förtillfället. Kan inte få nog av dessa =)


Bild: Eget kollage med bilder från svt.se

Kommentarer
Postat av: Twenty 7

interesting site! cool design! To the author
respect and honour! :-)

2008-02-13 @ 08:33:37
URL: http://www.twenty-7.com
Postat av: Samuelmariam

Very nice site. Will sure visit again.

2010-06-17 @ 12:58:08
URL: http://samuelmariam.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...