Estetisk hos IKEA

Kom på att det var ett litet tag sen jag kikade in nyheterna hos IKEA, så jag gjorde mig en liten tur häromkvällen. Upptäckte då att det kommit en ny serie, Estetisk, men många fina saker som hör till skrivbord/kontor. Serien är gjord i massiv ek och innehåller bland annat magneter, tidningslåda, boxar mm. Eftersom jag älskar ek så kommer säkerligen ett par av dessa hamna hemma hos mig efter nästa Ikeabesök.

estetisk

Boxar, set om 2, 49:-
Magnet 39:-/ 3 st
Hylla, förvaring m. fack 149:-
Tidningslåda 199:-


Bild: Eget collage med bilder från ikea.se

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jättefina saker! Ser fram emot IKEA katalogen som ska komma nästa vecka.

2007-07-26 @ 20:35:04
URL: http://dromlyan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...