Följ med på renovering

Dagen har varit rätt lugn här, har jobbat och inte så jätte mycket mer. Kommunen där jag bor har varje år denna vecka en sk kommunvecka, där alla byar har sin egen dag. Idag var det dags för byn där jag bor att ha sin dag. Mycket folk var det i rörelse och det stod loppis stånd lite här och var. Kikade bara en snabb vända och lite fynd hade man nog kunnat göra. Men jag valde att avstå, man måste ju ha plats för sakerna med =) Imorgon kväll är det Diggiloo och jag ska sitta ute på min altan och äta lite gott och lyssna har jag tänkt. Det är inte så långt bort från mig så jag hör jättebra.

Ikväll har jag varit hos min vän A och hennes sambo och grillat. Riktigt smarrigt var det med en massa läckerheter att äta. Mycket vitlök med så vi får väl se om jag får sitta i andra änden av kontoret imorrn *skratt* A. och hennes sambo har nyligen köpt ett nytt hus och är nu i full färd med renovering. Vardagsrummet är så gott som klart, och det blir sååååå fint! Brunt och vitt, behöver jag säga mer.... Nepp precis =) A. har även startat en ny blogg, Miss_Tiili, där vi får följa med under renoveringen, så jag tänkte tipsa er om den. Vet ju att vi är många härute som älskar att kika på dessa före och efter bilder, och hemma-hos i allmänhet. Bland annat har öppna spisen målats om (som ni ser på bilden nedan) och vilken skillnad! Tänk att lite färg kan göra så mycket. Nu ska jag dra mig mot sängen, börjar bli dags för det tror jag.

misstiili


Bild: Eget collage med bilder från Miss_Tiili

Kommentarer
Postat av: Anna

Tur att vi åt vitlök allihop igår, då kanske jag och sambon kan vistas i samma rum idag i alla fall =) Vad kul att du gillar rummet. Klart det är ok! =) Kramar

2007-07-27 @ 09:29:09
URL: http://misstiili.blogspot.com
Postat av: Nina

Hej! Äntligen en ledig dag då jag kan surfa runt och se vad jag missat. Kudden i din hall är bara för fin, du verkar bo kanonmysigt. :) Nu ska jag surfa över till din vän och se hur hon bor. Jag är ju en sån där, som gillar att titta in hos folk. :)))

2007-07-27 @ 10:08:38
URL: http://ninus.webblogg.se
Postat av: Annika

Kul att hon e din vän. Har kikat in där å det e så kul att se vad andra hittar på.

2007-07-27 @ 16:43:56
URL: http://www.pysselbloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...