Cruisingkväll

Tänkte visar er lite bilder från cruisingkvällen jag var på förra helgen. Dagen började med en bilutställning, och det fanns många snyggingar att titta på. Och då menar jag bilar alltså ;) En "liten" raring föll jag pladask för, en rosa och vit Crown Victoria - Ford Fairlane. Helt underbar, jag är beredd på att bli en raggarbrud för att få cruisa runt i en sådan =) Eller vad säger ni? Kolla även den lilla modellen som står i bakrutan, proffsigt!

cruising6

cruising5

cruising4

cruising7

Det fanns självklart många andra skönheter att slänga blickar på, som dessa till exempel. Även insidan på många av dessa är riktigt nostalgiskt härlig.

cruising2

cruising

cruising9

cruising8

cruising3

På kvällen när vi stod och tittade på alla cruisande bilar åkte denna förbi, riktigt läcker den med tycker jag.

cruising10

Bilden är tyvärr inte den bästa, eller rättare sagt, det är ju meningen att den ska se ut så här ;) Iallafall kanske den kan ge en liten bild av stämningen under kvällen.

cruising2

Självklart ska ni även få se den Pontiac Firebird som min bror äger, och som jag själv färdades i den här kvällen. Nercabbat och en god öl i handen - jo det finns nog en liten raggarbrud i mig med någonstans...

firebird



Foto: Privat - TiniTott

Kommentarer
Postat av: Vildängel

Bilarna var verkligen inte små och behändiga förr i tiden..*s*

2007-06-15 @ 10:17:47
URL: http://vildangel.blogg.se
Postat av: TiniTott

Vildängel: Hehe nej det kan man inte påstå. Kan inte varit lätt att fickparkera i dom =)

2007-06-15 @ 11:12:01
URL: http://tinitott.blogg.se
Postat av: Scaniatjejen

Fina bilar! Helt otroligt vilket skick de är i med tanke på deras ålder. Lite avis på dig som fått lyssna på äkta V8-muller. ;-)

2007-06-17 @ 10:46:14
URL: http://scaniatjejen.blogg.se
Postat av: TiniTott

Scania: *fniss* ja det är allt ett härligt ljud.

2007-07-04 @ 16:07:16
URL: http://tinitott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...