Andra Chansen

Ikväll är det då dax för Andra Chansen, nu ska de sista två finalisterna röstas fram. Ska bli spännande att se vilka det blir. Det finns några tuffa omgånger tycker jag, bland annat Jimmy Jansson mot Sanna Nielsen och Nanne mot Magnus Uggla. Ingen aning om vem som tar hem det av dom. Har en aning om att Jessica slår ut Elin Lanto, även om jag personligen håller på Elin i det fallet. Irma och Uno mot Sonja, där håller jag på Sonja. Hon hade en otroligt vacker och fin låt. Uno & Irma kändes bara slätstrukna tycker jag. Jag kan faktiskt inte välja vilka två jag vill ha till finalen, behöver nog höra ikväll för att verkligen bestämma mig. Men mina favoriter i dagens omgång är Sanna Nielsen, Jimmy Jansson (träffande när den ena ska slå ut den andre ;), Sonja och Nanne. Men senare ikväll får vi veta =)

Nu ska jag äta en smarrig pastasallad och bänka mig framför tv:n.

Trevlig kväll till Er alla!

Andra chansen 


Bild: Eget kollage med bilder från svt.se

Kommentarer
Postat av: Anna

Här var det mycket melodifestival! Grattis till att du fick biljetterna till finalen, vad kul! :D

2007-03-04 @ 18:06:03
URL: http://lovethecountry.blogspot.com
Postat av: TiniTott

Hehe ja det blev lite mycket nu, skulle försöka komma ikapp mig själv =) Tack så jättemycket.

2007-03-05 @ 00:24:03
URL: http://tinitott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...