Arg som ett lejon

Lejon

Nåja nästan iallafall. Hittade inget rytande lejon så det fick bli denna söta istället, som inte ser ett dugg arg ut. Är kanske inte arg, men lätt irriterad iallafall. Har lagt ner ett par timmar idag på att justera till utseendet på bloggen. Troligen inget som syns hos Er, men små saker jag stört mig på =) *ler*

När jag äntligen fått det som jag vill och är nöjd och glad, upptäcker jag att det funkar nada i Firefox! Varför kan de inte vara kompatibla?? Orkar verkligen inte ändra tillbaka allt nu igen, så ni som använder FireFox, ni får ursäkta att det ser ut som det gör. Kanske inte är så mycket egentligen, utan det handlar om att wrappern inte längre går runt hela bloggen som tidigare utan bara runt headern. Av någon knepig anledning. Allt verkar hänga på koden float; men tar jag bort den måste jag göra om alla mått mm för explorer, och det vill jag bara inte =)

Om någon varit med om liknande och har en lösning tar jag tacksamt emot den =)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Om du ser ut som lejonet på bilden när du är arg så hade jag inte varit rädd för dig =) I så fall ser du söt ut när du är arg =) Ja visst är det störande när det inte blir som man vill. Tyvärr kan jag inte hjälpa dig. Pojkvännen fick i uppgift av mig att fixa till min blogg, för jag kan inte sånt själv.

2007-03-19 @ 10:35:10
URL: http://inredning.webblogg.se
Postat av: TiniTott

Johanna: hehe nee han såg inte alls arg ut =) men en stund såg jag nog ut som ett rytande lejon, men det dunstade rätt snabbt =)

2007-03-19 @ 23:03:57
URL: http://tinitott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...