Ny jul - Ny lista

Då var det återigen dax för en ny Lista, dvs listan på vad jag behöver fixa innan jul. Börjar lite tidigare med den i år, tror det kan behövas om jag ska hinna få allt gjort *skratt* Utmärkt att kunna samla den här på bloggen, skriver jag den på en lapp är den garanterat borta om en vecka eller två =) Allt är nog inte med, men iallafall det viktigaste. Ser inte ut som jag kommer att gå sysslolös fram till jul iallafall. Listan kommer att bockas av allteftersom saker blir klara.

listan2007

Edit 071207: Det har börjat strykas lite saker från Listan. En sak ströks helt eftersom jag inte kommer att hinna med det före jul. Får bli ett senare projekt.
Edit 071209: Ett par saker till kan strykas från listan, tavla till martina och julkorten är skrivna.
Edit 071214: Julrimmen klara.
Edit 071217: Det sista till julklapparna är inhandlat, ljuslyktorna klara och julkorten postade.
Edit 071219: Biscottin bakad och julpyntet är framme.
Edit 071222: Listan avbockad och klar för i år. Snart är det jul!

Kommentarer
Postat av: Nilla

Jag har också en lisa på min blogg!
Endel saker kan jag bocka av men det är mycket kvar. Nästa helg ska jag förhoppningsvis klara av en hel del av det. Ha det bra.

2007-11-25 @ 19:26:12
URL: http://tankebubblor.blogg.se
Postat av: Pialotta/Kaffebönan

Tänk så mycket som ska klaras av inför julen.. jag tar det lugnt och "luktar på blommorna".. det kommer en Jul ändå:-)
Ha de fint med allt ditt på listan.
Tjingelong

2007-11-25 @ 23:37:26
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: Emma

Mysigt med alla förberedelser :)
*krama*

2007-11-26 @ 19:57:15
Postat av: Evasleva

Ja det är lite att göra. Det är ju så mycket som man vill göra! Och vi som ska vara iväg så mycket på helgerna! Bäst att sätta fart :)

2007-11-27 @ 07:44:24
URL: http://www.evasleva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...