En liten lista

I brist på annat att blogga om så här på måndagen så gör jag en liten lista som jag hittade hos Pysselbloggen.

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att jag äntligen fick gosa lite med min vovve
Vad gjorde du kl 08 imorse? La mig igen efter frukost
Vad gjorde du för 15 min sedan? Läste bloggar på nätet
Det sista du sa högt? Fy vad trött jag är
Vad har du druckit idag? Juice och vatten
Vad var det senaste du åt? En smörgås
Vad var det senaste du köpte? En liten burk på Åhlens
Vad är det för färg på din ytterdörr? Den är brun
Vad är det för väder hos dig nu? Grått och trist, med regn i luften
Godaste glassmaken? Kan inte bestämma mig, melon eller vanilj
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Eventuellt
Sover du tungt? Både och
Drömmer du mardrömmar? Någon gång ibland
Trivs du med ditt jobb? Ja det gör jag, får njuta av de sista dagarna här
Favoritklädsel? Just nu vill jag helst bara åka hem och gå i myskläder
Favoritlåt just nu? Min största första kärlek med Sk8
Vad ser du om du tittar till höger?  Skrivare, fax och portomaskin
Vad gör dig glad just nu? Är inte speciellt glad, men det skulle vara min vovve då
Vad ska du göra härnäst? Borde jobba lite kanske
Höger el vänsterhänt? Höger
Humör just nu? På väldigt låg botten
Favoritgodis?  Geisha
Kläder just nu? Manchesterjeans, top och cardigan
Sommarplaner?  Nej inga alls
Hur många kuddar sover du med? Två
Spelar du ngt instrument? Kan spela gitarr om jag känner för det, fast nej =)
Morgon eller nattmänniska? Natt
Vad är viktigast för dig? Trygghet
Är du kittlig? Japp
Snarkar du? Jo tyvärr
Stjärntecken? Kräfta
Äckligaste insekten? Myror
Stökigt el välstädat? Gärna städat, dock tycks det aldrig vara det av någon anledning
Längtar du mest efter nu? Att åka hem och gömma mig för omvärlden

Kommentarer
Postat av: Anna

Det där lät inte så positivt =( Men jag förstår varför allt inte känns ljusrosa just nu. Vad tror du om promenad på onsdag e.m igen? Tror att jag kommer hem imorgon kväll. Kram Anna

2007-10-22 @ 12:29:22
URL: http://misstiili.blogspot.com
Postat av: TiniTott

Hej =) hehe nej jag vet, är så himla trött just nu så det hjälper nog till det med =) Men snart får jag gå och hem och samla lite krafter. Promenad, jo jag tror det.. *tänka tänka* tror inte det skulle vara något hinder för det, hör av mig =)

2007-10-22 @ 13:58:22
URL: http://tinitott.blogg.se
Postat av: Kim

Det är kul med listor! Även när man inte är på sitt mesta topphumör :-/Hoppas du känner dig bättre när du läser det här! Kram!

2007-10-22 @ 21:59:32
URL: http://qrious.blogg.se
Postat av: Marina

Den här snor jag :-)
Jag hoppas att det är bra med dig!!
Kram!

2007-10-23 @ 09:14:19
Postat av: TiniTott

Kim: Ja det är riktigt skoj faktiskt =) Jodå jag känner mig bättre, var så otroligt trött så allt var jobbigt *skratt* Men nu har jag sovit ikapp lite, tack så mycket =) Kram!
Marina: Gör så! Tack det är okej, hoppas lika med dig, kram!

2007-10-23 @ 19:56:37
URL: http://tinitott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...