Önskelistan

Ja det är ju snart november så det kanske är dags att börja skriva till tomten *skrattar* =) Nej det är inte alls det som det handlar om. Jag inför en ny kategori här på bloggen, nämligen just Önskelistan. Det finns så mycket fint och ha-begärligt som dyker upp överallt och minnet räcker inte till snart för att komma ihåg allt. Så därför tänkte jag börja samla mina vill-ha-saker här på bloggen istället. Och om någon sen vill köpa mig en present vid något tillfälle är det ju ett ypperligt ställe att söka på *hint till släkt och vänner ;)*

Först ut i Önskelistan blir pennstället Pen-Pen av John Brauer som jag idag upptäckte hos Fixa&Dona. Den föll mig direkt i smaken och jag vill mycket gärna ha den på skrivbordet. Finns att köpa hos DesignOnline.


image381

Bild: Från Designonline.se

Kommentarer
Postat av: Lilla My

Det låter ju som ett utmärkt förslag för vänner att gå in på...och det finns ju så MYCKET snygga grejer att önska sig.Jag åker till IKea i helgen.Få se vad jag kommer hem med :-)Ha en trevlig helg!

2007-10-26 @ 12:10:32
URL: http://myslivochhem.blogspot.com
Postat av: Nilla

Önskelista ja... Ibland känns det som om hela min blogg är en stor önskelista *ler*

2007-10-26 @ 12:58:21
URL: http://tankebubblor.blogg.se
Postat av: TiniTott

LillaMy: Åh skoj med IKEA, hoppas du hittar något roligt =)
Nilla: Haha ja mycket blir ju mest önskningar =)

2007-10-26 @ 13:45:15
URL: http://tinitott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...