Snabbt och enkelt pyssel

När jag gjorde min bloggrunda tidigare idag hittade jag hos AnCa denna härliga länk. Där hittar du massor av vackra, gamla vintage foton och bilder. Jag har letat länge efter en sådan sida men aldrig lyckats hitta någon. Av den inspiration som blommade upp när jag såg bilderna gjorde jag detta lilla kort, som nu hänger i min lilla vita aka glas aka loppis hörna i köket =) Det jag gjorde var att skriva ut bilden, klistra upp den på kartong och klä sidorna med folie. Tror det var i Allt i hemmet jag såg något liknande pyssel för ett tag sedan om jag inte missminner mig. Det var då jag fick idén till att göra något liknande, så jag ska inte ta åt mig hela äran ;) *ler*

vintagekort


Foto: Privat - TiniTott

Kommentarer
Postat av: AnCa

Fler som går igång på gamla bilder ser jag!!! Hi hi... Vad kul när man kan inspirera andra! Det blev ju gulligt i din lilla loppishörna! Kram på Dig!!!

2007-10-10 @ 19:07:15
Postat av: TiniTott

AnCa: Absolut =) Allt tack vare dig ;) *leende* Tack så mycket, kram!

2007-10-10 @ 19:37:41
URL: http://tinitott.blogg.se
Postat av: madelene

Men vad bra det där blev. synd att jag inte har en skrivare...då hade jag prövat direkt! Jättefint!
*kram* /madelene

2007-10-10 @ 21:51:14
URL: http://linneagarden.blogspot.com
Postat av: TiniTott

Madelene: Tack så mycket =) Ja det var lätt att göra så det var skoj. Kram.

2007-10-10 @ 21:59:40
URL: http://tinitott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...