Utmanad på sanningen

Jag har blivit utmanad av Helena/Solgudinna att skriva 7 st sanningar om mig. Jisses, jag älskar utmaningar men har hur svårt som helst att komma på sådana här saker. Fast å andra sidan ska det ju vara en utmaning ;)

Regler:

Länka till den som utmanat dig.
Berätta 7 sanningar om dig själv.
Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg.
Lämna ett meddelande till dem du utmanat.

 7 sanningar om mej, både glada och ledsna, men mest glada:

1. Jag är en slarv-maja, det är bara att erkänna. Jag vill ha det städat och fint runtomkring mig, men jag lyckas nästan aldrig. Eller rättare sagt, ordningen håller sig inte så länge.

2. När jag är ensam, glad och hör en bra låt hoppar jag glatt omkring i dans genom hela lägenheten och sjunger för full hals. Antagligen till mina grannars förskräckelse.

3. Jag är pysseltokig. Kan komma på hur mycket som helst vissa dagar, och då har pysslet en tendens att gå före allt annat som behövs göras, som disk, städning etc.

4.
Delvis tragisk sanning men ändå en positiv. Helgen gav mig en livsglädje jag inte känt på många många år. För första gången på nästan tre år har jag varit glad två dagar i sträck. Den sanningen är stor för mig.

5.
Strax efter jag köpte min nuvarande bil döpte jag den till Hans Majestät Niclas. Jag tänker inte förklara varför, men jag tror MissTiili kan ana sig till anledningen *skratt*

6.
Jag är en stor djurvän och försöker hjälpa till med vad jag kan. Jag är medlem i Djurens Rätt, fadder åt isbjörnar och späckhuggare via WWF samt stödmedlem till Nordens Ark. Och skulle vilja vara med i så mycket mer för att hjälpa. Och jag är FÖR vargen!

7. En personlig sanning: Min ålder är 32.

Det blir inte sju personer för det är så många som fått den redan, men jag skickar utmaningen vidare till MissTiili, Huskan, Pysselbloggen och Ninus

Kommentarer
Postat av: Helena

Det var kul att läsa om dig.
Hi,hi kul namn på bilen. Jag har inte döpt någon av mina.
Kram.

2007-10-29 @ 18:13:47
URL: http://solgudinna.blogg.se
Postat av: TiniTott

Helena: Tack =) Haha jo det är kanske lite tokigt, men ganska så typiskt mig =) kram.

2007-10-29 @ 18:18:06
URL: http://tinitott.blogg.se
Postat av: Annika

Så klart jag hänger på din utmaning! Tar tag i det så fort jag kommer hem från stan i eftermiddag.

2007-11-03 @ 10:48:50
URL: http://www.pysselbloggen.blogg.se
Postat av: Nina

Nu har jag antagit utmaningen! :)

2007-11-04 @ 11:00:53
URL: http://ninus.webblogg.se
Postat av: Tormodstella

You will be hearing from me soon. Thanks

2010-04-27 @ 13:50:35
URL: http://tormodstella.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...