Nya pjäxor

Även om säsongen börjar gå mot sitt slut är jag så sugen på nya pjäxor. Kunde inte låta bli att surfa runt och kika lite på utbudet och hittade några favoriter ute bland några av de största märkena. Det finns så grymt många snygga pjäxor nuförtiden, och jag vill bara ha!! haha =) Vad sägs om dessa nedan? Just nu är nog Salomons Charm 7 mina favoriter, otroligt läckra.

skiboots

Salomon Divine 8
Salomon Charm 7
Nordica Olympia GTS 8
Atomic B 90 Women


Bild: Eget collage med bilder från ovanstående företag

Kommentarer
Postat av: Camilla

Gosh! Vilka snyggingar! Jag håller nog också på 7:an :) Vad går ett sånt där par på?
Kram

2008-04-10 @ 19:20:20
URL: http://inmyhome.blogg.se
Postat av: TiniTott

Camilla: Visst är dom! =) Usch jag har ingen aning hahaha har inte sett dom i butik heller tyvärr. Men de är säkerligen alldeles för dyra *fniss* Kram!

2008-04-11 @ 04:13:34
URL: http://tinitott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...