Lite frånvarande.

Nu har det varit mycket en liten tid. Dels var jag borta som hundvakt en vecka, och fick inte så mycket bloggande gjort. Sen har jag jobbat lite och mitt i det blev jag sjuk. Har legat nerbäddad i förkylning i en vecka nu, men börjar så smått komma på benen igen. Innan jag blev nerbäddad var jag iväg på en konstresa som var mycket trevlig. Kommer att komma lite blogginlägg om det senare. Just nu sitter jag på lånad dator och har inte tillgång till vare sig mina foton eller mitt fotoprogram. Abstinens vad är det för nåt *skratt* Inga pysselsaker har jag i närheten heller. Det börjar allt klia i fingrarna efter en veckas frånvaro. Men det blir en hel del läsning istället. På de senaste veckorna har jag bland annat plöjt igenom Stieg Larssons trilogi Millenium, mycket mycket bra läsning. Och nu har ju OS tagit vid. Det blir en hel del tv-tittande om dagarna. Men med förkylning och regn utanför dörren känns det som att det är tillåtet =) Fast en lång promenad med vovven blev det iallafall idag, så skönt det var att komma ut lite igen, efter att ha varit inne i flera dagar i sängen. Men nu är det iallafall bra mycket bättre, och det ska förhoppningsvis komma lite mer livstecken ifrån mig framöver.

Vi höres, ha det toppenbra så länge därute! =)

Kommentarer
Postat av: Vicke

Krya på dig hoppas du är piggare snart!

Kram

2008-08-12 @ 23:14:11
URL: http://vickes.blogg.se/
Postat av: TiniTott

Vicke: Tack så mycket, det går absolut åt rätt håll =) Kramar!

2008-08-13 @ 13:17:32
URL: http://tinitott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...