Julkort 2008

De första hemmagjorda julkorten har blivit klara. Det kommer att bli 6 st i år, resten blir inköpta. Finns inte riktigt med tid till fler känner jag. Så nedan ser ni mina tre första för i år. Men nu är det marsch i säng, jobb imorgon som alla andra dagar. Jobbar varje helg fram till jul, är ledig nån dag mitt i veckan istället. Men det känns som man knappt hinner träffa en människa, utan det är bara hem och äta och sova och sen iväg igen =) Och från och med julveckan blir det ännu mer fart *skratt* Men men... i april är det lugnt och normalt igen ;)






Kommentarer
Postat av: J o h a n n a - Inredning & pyssel

Vilka fina kort du har gjort! Jag tror inte heller att jag hinner göra alla kort i år, får se hur många jag hinner. Kram

2008-12-08 @ 09:16:32
URL: http://inredning.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...