Garderobsutrensning

tradera

Idag tog jag mig i kragen och började rensa i garderoben. Nu åkte allt som jag tidigare tänkt att "jo men den här kan jag ju använda" eller "den här vill jag då absolut ha kvar". Såg framför mig hur garderoben skulle gapa tom efteråt haha. Jo det gjorde den ju säkert ;) Iallafall jag fick ihop en stor kasse fullpackad med kläder som ska gå på insamling och en hög som jag nu lagt ut på Tradera eftersom de fortfarande är väldigt fina, och flera även helt oanvända med prislappen kvar. Så ifall någon vill kika och kanske fynda något finns mina auktioner här.
(Kläderna är i storlekarna L/XL eller mellan 42 och 46.)


Foto: Privat TiniTott - Ett axplock av de kläder som finns ute på Tradera

Kommentarer
Postat av: Camilla

Omlottlinnekjolen som du har på tradera, hur är den omlott? Alltså är omlotten från sida till sida?
Den var intressant :)

2008-01-23 @ 16:07:48
URL: http://inmyhome.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...