Nyårsafton

Nyårsafton spenderade jag hos mina vänner Alex och Anna och några personer till. Kul att träffa nytt folk som man inte sett förut. Vi hade en mycket trevlig kväll med god mat och diverse spel. Killarna hade lite svårt att hålla fingrarna från fyrverkerierna så dom fick skjutas av i två omgångar. En lite tidigt med de små sakerna, och sen strax efter elva fyrades de större pjäserna av. Glad över att jag äntligen har en kamera som kan fota fyrverkerier. Med min förra hade det bara blivit ljuspunkter och mörker. Sen skålades tolvslaget in med god dricka och kramar. En lyckad kväll =)
fyrverkeri
Foto: Privat TiniTott - Fyrverkeri

Kommentarer
Postat av: Fru A

Vilka superbra bilder på fyrverkerierna!

2008-01-03 @ 20:06:42
URL: http://barnavnorrland.blogg.se
Postat av: TiniTott

Fru A: Tack så jättemycket, så roligt att höra =)

2008-01-03 @ 22:15:47
URL: http://tinitott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...