Utmanad på sanningen del II

Jag har blivit utmanad av MissTiili och Fru A att skriva 7 st sanningar om mig. Fick samma utmaning i oktober såg jag när jag tittade tillbaka men jag ger mig på den igen. Svårt att komma på fler men jag försöker, någon kanske blir lika, men jag tror ni överlever det ;)

Regler:

Länka till den som utmanat dig.
Berätta 7 sanningar om dig själv.
Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg.
Lämna ett meddelande till dem du utmanat.

 7 sanningar om mej:

1. När jag var i 22 års åldern satt jag TIMMAR och chattade på IRC, fick många vänner och åkte bla på chattfester i Göteborg. Helt solokvist. Det var INTE likt mig i den åldern =) (att åka iväg själv till okända människor alltså)

2. Under högstadiet och gymnasiet var jag en inbiten hårdrockare med blekt hår och oftast iklädd turné tshirt av något slag. Missade inte en enda spelning med Metallica eller Guns N´ Roses under den här tiden. Är stolt över att jag lyckades vara på Nirvanas enda spelning i Sverige innan den tragiska händelsen med deras sångare Curt Cobain.

3. Kan vara otroligt slö ibland, särskilt vad gäller att packa upp saker. Har jag varit bortrest är det inte ovanligt att väskan står ouppackad i en vecka efter jag kommit hem.  

4.
 Jag är ordentligt trött på stöddiga turister som tror dom äger fjället bara för att de hyrt en stuga i 7 dagar. Även här gäller köer och hänsyn. OCH vi har faktiskt parkeringsplatser även på "landet".

5.
 Jag har varit elitsimmare i min ungdom i ca 8 år. Min största tävling var ungdoms-sm där vi deltog som lag.

6.
 Jag önskar jag hade en större mängd pengar så jag kunde utbilda mig till hundmassör. Det vill jag jobba med om jag fick välja.

7. En personlig sanning: Mitt egentliga namn är Christina

Eftersom denna utmaning redan gått runt till så många, och även verkar vara inne på andra varvet så väljer jag att inte skicka den vidare. Är det däremot någon som känner för att haka på, gör gärna det =) 
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jisses vad man får reda på riktiga namn nuförtiden ;)
Kram

2008-01-11 @ 10:12:30
URL: http://inmyhome.blogg.se
Postat av: Lisa

Kul att läsa, å JA jag blev lite smått avundsjuk för att du fick se nirvana, det måste jag erkänna!!

2008-01-11 @ 10:28:39
URL: http://www.lizaloop.blogg.se
Postat av: TiniTott

Camilla: Haha ja jag har oxå lagt märke till det =)
Lisa: Hihi ;) Ja det var sevärt vill jag lova.

2008-01-11 @ 15:38:41
URL: http://tinitott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...