Veckans video: Maarja

Det finns så mycket bra musik därute i världen, och Youtube är perfekt när man kan spara ner sina favoriter och ha dem kvar på ett och samma ställe. Jag har samlat några här på bloggen tidigare, men nu har jag bestämt mig för att starta ett nytt tema: Veckans Video. En gång i veckan kommer jag att lägga ut en av mina favoriter här på bloggen. Först ut denna vecka blir en nyupptäckt (bortglömd) artist för mig. Estniska Maarja, som deltog i Melodifestivalen 2003 med låten He´s always on my mind. Grym låt när man väl börjar lyssna på den, men som jag knappt kommer ihåg från Melodifestivalen. Det blir så många bra låtar där så man lätt missar ett sånt här guldkorn. Tack Jimmy för påminnelsen! Och kolla in hennes kläder, riktigt riktigt snyggt tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...