Sommargardinerna uppe

Det var väl på tiden att jag fick upp nya sommargardiner, när vi snart är inne i juli *skratt* Ibland får jag mina infall och vid klockan 23:45 igår kväll började jag sy mina gardiner. Jo jag vet... infallen kan vara knäppa ibland ;) Tyget har jag hittat på loppis, 12:- för två längder, perfekt pris i mitt tycke =) Jag har använt en av längderna och sytt om den till paneler istället. Vad jag ska göra med den andra längden vet jag inte riktigt, men den får nog ligga och vänta på framtiden. Någon gång kanske jag behöver fyra paneler och då kan den ju vara bra att ha kvar. Så nu är det alltså lite mer somrigt inne, iallafall i fönstret. Skulle även vilja ha lite mer somriga kuddar, så jag ska ge mig ut på jakt har jag tänkt. Men det får nog bli efter helgen, för håller vädret sig i schakt innebär helgen andra äventyr *ler*

Ha en underbar helg alla!





Foto: TiniTott

Kommentarer
Postat av: Ljuvligt Hemma

Vill bara önska trevlig helg :) Kram kram

2008-06-28 @ 10:44:03
URL: http://ljuvligthemma.blogspot.com
Postat av: Jimmy

Vad flitig du är, och gardinerna blev ju riktigt fina...än en gång är jag IMPAD! Kram på dej vännen!

2008-06-30 @ 19:15:47
URL: http://www.huskan.dk
Postat av: Monica

Sommarhärliga färger! Inspirerande att kika in här!

Skön sommar till dig!

2008-07-01 @ 10:09:54
Postat av: J o h a n n a - Inredning & pyssel

Va ljusa och fina de är! Riktigt somriga! Kram

2008-07-03 @ 10:48:56
URL: http://inredning.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...