17 maj

Nej, detta är inget inlägg om Norges nationaldag *ler*, Nej det handlar om den 17 maj i Sverige, vårt härliga land som alltid har en överraskning att bjuda på haha =) Idag ser det nämligen ut som nedan hos mig, även om det på denna bilden har hunnit smälta undan en del. Mer har kommit på fjället, men eftersom jag har sommardäck törs jag inte åka upp och titta. Mina föräldrar som bor ca 10 mil söder om mig har däremot fått nästan upp mot 3 decimeter under dagen, så där är snöplogen ute och jobbar för fullt och har gjort ett par vändor redan *skratt* Fick lov att gå tillbaka och titta vad jag skrev om den 17 maj förra året på bloggen, lite skillnad på väder måste jag säga ;)

080517


Foto: TiniTott - 17 maj 2008

Kommentarer
Postat av: Monica

Vilket väder! Det ska ju vara sommar nu och inte vinter. Kanske åka lite skidor?

2008-05-17 @ 20:28:51
Postat av: Johanna

Ja vilken skillnad det kan vara! Snö den 17 maj? Det hade man inte räknat med. Här kom det några snöflingor igår, men det la sig inte. Men några släktingar i Dalarna fick 3 dm igår. Det blev så tungt så flera träd trillade.
Kul att du gillade min nya design! Kram

2008-05-18 @ 15:14:41
URL: http://inredning.webblogg.se
Postat av: TiniTott

Monica: haha ja jag ställde undan dom förra veckan, men jag kanske ska ta fram dem igen =)
Johanna: Nu blev jag nyfiken, var bor dina släktingar? Mina föräldrar fick nämligen oxå 3 dm och massor med träd av... Kram!

2008-05-18 @ 20:34:57
URL: http://tinitott.blogg.se
Postat av: Annika

*Brrrrr*

2008-05-19 @ 15:04:38
URL: http://www.pysselbloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...