Ett litet avstamp...

Har blivit längre frånvaro från bloggen än jag räknat med. Åkte iväg för att fira mammas födelsedag och sen vidare på tjejfest till Örebro. Sen har tiden bara flugit iväg och jag är ännu inte hemma. Men imorgon lördag ska jag styra min lilla bil mot hemmet. Ska bli skönt, varit borta en vecka nu och då börjar man längta hem =) Förhoppningsvis kan det bli några inlägg från veckan oxå. En loppis har jag hunnit med, även om jag inte gjorde några superfynd. Men någon liten sak fick iallafall följa med hem. IKEA fick självklart ett besök det med när jag var i närheten, fast denna gången blev det mest praktiska inköp. Men de behövs ju de med ibland hihi =) Imorgon ska jag besöka en marknad på vägen hem, kanske kan man hitta något roligt där. I övrigt ska jag börja inreda på altanen, så jag kan spendera dagarna ute i solen, när den kommer åter. Det ska ju bli lite kyligt nu ett tag igen, men det sägs att den ska vara tillbaka till nästa helg så jag hoppas på det =)

Ha en underbar helg alla, så syns vi till veckan igen (om inte tidigare =)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kul att resa! Ha en trevlig dag! Kram

2008-05-12 @ 08:40:06
URL: http://inredning.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...