Höst och helg


Helgen är här, härligt =) De senaste dagarna har jag gjort en rejäl höststädning, så himla skönt när allt är klart och det är rent överallt. Helgen ska bara avnjutas i lugna drag, pojkvännen kommer hit och vi ska bara umgås, äta gott och ha det trevligt. Ute är det visserligen regn, men helt underbara färger, så förhoppningsvis blir det en liten fjällpromenad under helgen med. Till min stora sorg har min kamera gått sönder och är på väg på reparation, så bilden jag bjuder på är från ifjol. Hur jag ska klara mig utan den i flera veckor är ett mysterium *skratt*. Jag går aldrig någonstans utan den numer. Får nog gräva fram min gamla och försöka stå ut med den =)

Ha en underbar helg alla!

Kramar,


Foto: TiniTott

Kommentarer
Postat av: J o h a n n a - Inredning & pyssel

Hösten är härlig med alla färger! Ha en trevlig helg! Kram

2008-10-03 @ 11:22:36
URL: http://inredning.webblogg.se/
Postat av: Maria

Åååh. Och när jag ser den där bilden tänker jag på hur det kommer att se ut med snö där. Och hur man kan åka skoter. längtar till snön

2008-10-03 @ 13:29:04
URL: http://vimsig.com
Postat av: Monica

Ha en skön helg! Så härligt med hhösten i fjällen för det är så mysiga färger.

2008-10-03 @ 18:28:08
Postat av: J o h a n n a - Inredning & pyssel

Tittar in och säger hej!

2008-10-07 @ 14:00:15
URL: http://inredning.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...