Till honom

24 oktober, närmare bestämt 2 månader till julafton. Fler än jag som upptäckt det? Här pågår julklappsplanerandet för fullt. Själva planeringen över vad jag ska köpa till varje person är bland det roligaste jag vet. Det ska vara något som passar den personen, och som den kan ha användning av... helst iallafall ;) I min jakt på julklappar har jag sökt runt på nätet och satt ihop ett par kollage som kan hjälpa mig på traven. Idag är kollaget ideér för honom, det kan vara till pappa, brorsan, pojkvännen, kompis etc. Kanske kan jag även ge dig något tips? =)



USB Engine HUB 385:-/coolstuff.se
Låter som en triumph mc motor och får nog igång de flesta mcälskande killar.
Toalett golf 159:-/coolstuff.se
Pleo 2999:-/coolstuff.se Den ultimata husdjursroboten. Den känner, den ser, den gör allt =) 
Body Wash blad 45:-/bluebox.se Tvättblad med duschkräm för resan. 
RC-anka 249:-/coolstuff.se Radiostyrd anka för badet, behöver jag säga mer? ;) 
Mobilhållare 59:-/bluebox.se
Smidig hållare för att ladda mobilen. Finns även på Lagerhaus för samma pris.
Checklistan för ditt eget kom-i-håg 75:-/bluebox.se
Digitalt presentkort/megastore.se
Retrolur för mobilen/datorn m. USB 349:-/coolstuff.se
Lampa att fästa på kepsen 59:-/jakto.se
Vattenmunstycke med LED 179:-/coolstuff.se Visar rött ljus vid varmt vatten och blått vid kallt.
Bordsdammsugare i form av robot 125:-/bluebox.se
Helt plötsligt blev det kul att ta upp smulorna efter sig =)
USB akvarium 99:-/coolstuff.se
Odla din egen snögubbe 49:-/coolstuff.se
Bluetooth lur till mobilen 299:-/coolstuff.se För tekniktoken kanske?


Köpinformation:

Coolstuff.se: Inget minimibelopp, frakt: 49:-
Bluebox.se: Minimibelopp: 150:- frakt: 49:-
Jakto.se: Inget minimibelopp, fraktfritt
Megastore.se: presentkort kommer via mail


Bilder hämtade från ovanstående företag

Kommentarer
Postat av: Camilla

Visst är det kul att planera presenter/julklappar! Jag är redan i fullgång :)

2008-10-26 @ 10:00:27
URL: http://inmyhome.blogg.se/
Postat av: Anonym

Helt underbart! Gillar den lilla dinosarien mycket, synd bara att den ska vara så dyr. Vet vem jag ska ge golfsetet till. Tack för all den härliga inspiration som din blogg ger!

2008-10-26 @ 15:07:29
Postat av: Monica

Glömde skriva vem jag är;)

2008-10-26 @ 15:08:29
Postat av: -Lajpe-

Hellu, vad har du gjort idag då?

2008-10-28 @ 13:10:36
URL: http://truefriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...