Tillbaka... tror jag =)


Nu blev det ett mycket längre uppehåll från bloggen än vad jag hade tänkt mig, men allt går inte riktigt som man planerar =) Och ibland är det inte bara av ondo ;) *fniss* Efter mitt förra inlägg for jag iväg till Örebro för att fira en kompis som fyllde år (Grattis igen Jimpy!), samt spendera en kväll i Nora på Jonnys spelning där. Detta resulterade i en mycket längre vistelse än beräknat. Statusen på TiniTott är nämligen inte singel längre *ler* Men nu är jag hemma i "verkligheten" igen. Letar jobb för fullt och uppfyller resten av tiden med städning och pyssel. En hel del av julpysslet är redan ordnat, det gäller att ligga i haha. Nejdå, tok heller jag har inte gjort pysslet än, bara fixat saker jag behöver =) Vi har helt underbara höstfärger här uppe just nu, så en fototur upp på fjället kommer det nog att bli under helgen med. Kallare blir det ute med, så det är ganska härligt att sitta och titta igenom gamla foton från sommaren, som det ovan. Genomgången av fotona är oxå det ett förberedande för julpyssel, men mer tänker jag inte avslöja eftersom även vissa av mina vänner besöker bloggen då och då. Jag är iallafall tillbaka på bloggen, och ska försöka komma med lite fler inlägg än vad som varit under sommaren. Har några på lager som jag vill lägga ut =)


Foto: TiniTott - Sommarfjäril

Kommentarer
Postat av: Snusans Inredningsblogg

Verkar ha varit ett trevligt uppehåll. ;) Kul!

Skoj att du är tillbax. :)

2008-09-25 @ 18:38:11
URL: http://inredningsbloggen.wordpress.com/
Postat av: Monica

Kul att du haft kul i uppehållet och roligt att du är tillbaka.Du förgyller min vardag:)

2008-09-25 @ 19:25:11
Postat av: Lizaloop

Kul att du är tillbaka igen :)

2008-09-26 @ 08:59:45
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Nina

Skoj att du är tillbaka, och det där med "osingel" låter definitivt spännande. :))

2008-09-26 @ 13:09:01
URL: http://ninus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...