Inflyttning till våren?

Fågelholk


Jag gör många av mina julklappar själv numera, dels för att jag tycker det är roligare och går att göra mer personligt, men även för att det blir lite mer ekonomiskt =) Ifjol gav jag tex bort en fågelstuga till mina föräldrar, målad i samma färger som deras sommarstuga. I år blir det en fortsättning, nämligen en fågelholk. Själva stommen har jag köpt, sen har jag målat den själv. Tycker allt den blev rätt söt om jag får säga det själv, även om jag är lite partisk hihi.


Fågelholken kommer från Slöjddetaljer.

Kommentarer
Postat av: Pysslica

Verkligen jättesöt! Var har du köpt stommen någon stans?

2009-12-05 @ 19:34:55
Postat av: TiniTott

Tack =) Den är köpt hos slöjddetaljer via nätet. www.slojddetaljer.se

2009-12-05 @ 20:45:41
URL: http://tinitott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...