Omplockat


För ett par veckor sedan var jag iväg på en liten shoppingtur. Med mig hem kom bla en tigertavla som jag hittade hos ÖB för en billig peng. Jag total föll för den, eftersom jag fullkomligt älskar tigrar. Tycker dom är underbart vackra djur. Tavlan har jag sett tidigare i en butik i Örebro i större format, och då svartvit. Hur läcker som helst. Men denna får bli ett litet substitut. Idag fick jag äntligen ändan ur och hängde upp den oxå. En annan tavla fick flytta på sig, som i sin tur gjorde att en tredje tavla fick flytta på sig osv. Men nu hänger den här iallafall och den är riktigt maffig. Ny tavla gjorde även att jag kände det behövdes lite omorganisation på hyllan under, så även den har fått lite ny look. Mina Iittala ljusstakar fick kliva fram och få en lite mer synlig position bland annat.


Foto: TiniTott

Kommentarer
Postat av: J o h a n n a - Inredning & pyssel

Så fint det blev!

2009-01-26 @ 09:20:17
URL: http://inredning.webblogg.se/
Postat av: Esther

Oj vad fint :)minimalistiskt men ändå personligt...

2009-02-10 @ 13:25:48
URL: http://esthersdagaroch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...