Tapetval

Fy vad med saker man samlat på sig. Jag packar, packar och packar, men det är ju hur mycket kvar som helst ändå. Tänk om någon kunde komma och göra det åt en *fniss*, och gratis dessutom. Om det inte var för alla dessa småsaker överallt, dom är värst. Ljuslyktor tex, hade ingen aning om att jag hade så många. Nu går en hel del till insamling, vad ska jag ha dem till? Känner ju mig själv dessutom, så jag vet ju att det kommer att dyka upp nya framöver hihi.

Tapetvalen är gjorda, målaren har varit i min lägenhet ca en vecka. Vet att han målat, jag hoppas att även tapeterna är gjorda, fast jag har ingen aning. Ska antagligen åka ner och kika imorrn eller på torsdag. Han var klar nu iallafall. Borde inte bara målat i fem dagar, så mycket att måla är det inte. Håller alla tummar jag har =) Nedan kan ni se de tapetval jag gjorde. Den i köket är ganska ljus, så det kan vara lite svårt att se mönstret i den. Det är en typ av stjärnor i vitt iallafall =)




Eget kollage med bilder från borastapeter.se samt ecotapeter.se

Kommentarer
Postat av: AnCa

Ser ut att bli görfint hemma hos dig ju!!! Vilka snygga tapeter du valt! När går stora flyttlasset då, så jag vet när jag ska komma med flyttgröten ;)



Om jag inte hade ett elakt ryggskott så skulle jag gärna komma å packa åt dig, och bara ta några ljuslyktor i lön för besväret =). Man kan aldrig få för många såna, tror jag!!!



Kramis // AnCa

2009-06-16 @ 21:07:21
URL: http://nyanotta.blogspot.com/
Postat av: TiniTott

AnCa: Ja jag tror dom blir bra =) Stora flyttlasset går förhoppningsvis om en och en halv vecka om allt går enligt planerna =) Hihi det har jag oxå alltid sagt, men när jag hade plockat ihop alla på ett ställe blev jag nästan skrämd skratt

2009-06-17 @ 00:19:10
URL: http://tinitott.blogg.se/
Postat av: Pysslica

snyggt tapetval. Flyttar du till en större lägenhet än den du har?

2009-06-20 @ 10:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...