Uppiffad blogg med nystart

Låter rubriken lockande? Måste nog göra er besvikna ;) (hihi) Jag har inte hittat någon ny, fräsch, cool blogg som jag tänkte tipsa om. Det är helt enkelt jag som har piffat upp och väckt till liv min gamla pysselblogg. Självklart kommer mycket pyssel fortsätta att läggas ut på den här bloggen, men den andra kommer att innehålla ganska mycket scrapping. Känner att det blir ganska mycket på den fronten, och att jag inte vill överösa den här bloggen med det. Så jag skakade liv i den gamla helt enkelt. Har faktiskt en gamla fotoblogg liggandes oxå, men jag tror den får vänta ett tag. Får nog fullt sjå med två tror jag haha =) Känner ni för att ta er en kik, så varsågoda. Än har det inte kommit så mycket nytt, men det kommer allt eftersom. Adressen har ni här: tinalinn.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag ser fram emot att se scrappande, men jag tror något blivit fel i koden för den vita bakgrunden bakom inläggen syns inte i Firefox.

2009-10-13 @ 07:43:35
URL: http://vimsig.com
Postat av: Sara - Zassi

Kul :) Ska såklart klicka vidare och kolla in dina scrappingalster.



Kramkram//Sara

2009-10-13 @ 09:31:21
URL: http://katterochpasta.blogg.se/
Postat av: TiniTott

Maria: Åh tack, jag tror det ska vara tillfixat nu om du kollar igen =)

Sara: Trevligt =)

2009-10-13 @ 11:23:20
URL: http://tinitott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...