Småtofflor

små stickade tofflor


Idag blev jag faster för andra gången, till en liten Elina =) Grattis Chrille och Bella! För ett par veckor sedan frågade Bella mig om jag kunde sticka några småtofflor som hon hade hittat beskrivning på. Såg ut att vara jätteenkla så jag tog mig an uppdraget. Jag har nu gjort 5 stycken lagom till hemkomsten av den lilla. De var superlätta att sticka och sen hittade jag så roliga knappar i garnbutiken så jag har haft riktigt roligt =) Var länge sedan jag pysslade med något, så det var kul att göra något med händerna igen. Visst är dom söta? Jag hoppas de kommer att passa bra på de små fossingarna =)


Foto: TiniTott

Kommentarer
Postat av: Saras Inredning

Ojoj så mycket gulligt!!



Grattis till fasterskapet :)



ps. vill bara tipsa om att jag finns på en annan sida nu.



Kram Sara / (f.d Katter & Pasta)

2010-08-24 @ 10:00:48
URL: http://blogg.magnusochselma.se
Postat av: TiniTott

Tackar =) Och tack för sidan, jag har varit så dålig på att titta runt på alla bloggar så det hade jag missat. Haft dåligt med tid men jag hoppas det blir mer av det framöver =) kram!

2010-08-24 @ 21:03:46
URL: http://tinitott.blogg.se/
Postat av: Karin

Men såna söta!! Vad duktig du är.

2010-11-17 @ 11:12:57
URL: http://www.signeratkarin.blogspot.com
Postat av: Malin

Jättefina! Har du hittat mönstret på nätet, och har du i så fall adressen? :)

2010-11-25 @ 11:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...