Juletiketter

När jag gjorde julkorten vaknade verkligen pysselnerven i mig, och jag vill scrappa hur mycket som helst. Är supersugen på att göra ett kuvert album, får se om jag hinner igång innan jul. Men idag när jag satt och slog in julklappar blev jag sugen på att göra några etiketter att ha till paketen. Så då plockades stämplarna och pennorna fram igen =) Resultatet kan ni se nedan.


Juletiketter


Lilla älsklingen Zakk tyckte oxå att det här med paket var riktigt intressant. Är man en nyfiken valp så är man, hur kul är det inte att upptäcka nya saker hela tiden. För att inte prata om hur skojigt det blir när man sticker iväg med både julpappret och snörena i en väldans fart genom huset, med matte jagandes efter. Men tji fick matte för jag gömde mig minsann bakom soffan jag, och rev glatt både papper och snöre i bitar :D


Material från Panduro, stämpel från Slöjddetaljer
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...