Vinterkänsla, Traktorer och Jul

Nu har jag äntligen fått foten ur och fotat de tre sista kuddarna som jag gjort. Det blev ett par i blå och grå toner, ett par blåa med traktorer till lilla Hampus och ett par julkuddar till mina föräldrar. Så nu är kuddperioden över för den här gången. Just nu börjar jag bli sugen på att göra lite scrapp-album. Ska bara leta upp lite passande kuvert först =) Risken är bara att de vi har kvar hemma är uppsprättade och det är ju inte så praktiskt...

Kuddar i blå och grå toner


Dessa blev i blå och grå toner, med grå baksida. Tycker dom ger en härlig vinterkänsla. Har även klippt in en liten bild på knapparna. Dessa kommer att ges bort i julklapp, men jag avslöjar inte till vem =)



Dessa kommer att bli julklapp till min brorson, som fullkomligt älskar bilar och traktorer. Tyget kommer från Panduro och heter Farm. Hittade matchande knappar oxå, tycker dom är supersöta =)



Dessa blev med lite juliga tyger, men funkar ändå året runt om man vill så. Hittade ett så sött band när jag var och handlade tyg så jag fick lov att köpa lite. Det fick bli som dekoration på kuddarna. Knapparna är lite vintriga, med lite frostig känsla.


Foto: TiniTott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...