ESPRIT Home

Det är ju populärt med klädföretag som även börjar med ett Home sortiment, och så har även Esprit gjort. Jag älskar deras kläder, superbra kvalitet och snygga, så jag var även nyfiken på deras inredning. Gjorde mig en liten kik på webbsidan, och hittade ett gäng favoriter som jag tänkte dela med er.

Förkläde/Grytlapp
Löpare randig (borta fr. hemsidan när jag skulle länka)
Bordstablett gul
Löpare Wave brun
Handduk
Skål/fat vit
Skål/fat svart
Kuddöverdrag Nemea rosa sammet
Kuddöverdrag Yarndots
Ljushållare för 3 ljus i läderimitation
Kuddöverdrag Wave brun
Kuddöverdrag Maya vit
Filt (filten utfälld syns bakom kuddarna ovan)
Ljus i glas
Ljushållare brun i läderimitation
Ljushållare begie i läderimitation
Glasvas


Bild: Eget kollage med bilder från esprit.eu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...