Fredagstipset #45 - Presentinslagning

Dagens tips kommer visserligen på en lördag, men jag ligger halvt däckad i förkylning så jag orkade inte få till nåt inlägg igår. Idag handlar det om presentinslagning. För visst skulle det vara härligt att ha ett litet hörn som är till för just det? En liten present-inslagnings-station. Så man hade allt på samma plats och slapp springa fram och tillbaka med alla pappersrullar, tejp och snören. Speciellt nu när det börjar närma sig jul. Jag har surfat runt lite och hittat lite tips på hur detta skulle kunna se ut =)
 
 
 
 
Som dessa till exempel. Smidigt att sätta upp på insidan av en dörr, använda sig av gardinstänger eller andra upphängningsanordningar för pappersrullar och snören. Krokar för sax, tejp och allt man kan tänka sig behöva. Det finns många härliga ideér därute. Hade jag platsen hade jag nog gjort som mittenbilden nedan, så himla snyggt och praktiskt. Hur gör ni? Har ni någon egen present-inslagnings-hörna? Eller gör ni som jag och springer fram och tillbaka med allt varje gång =) Skriv gärna en kommentar och berätta.
 
 
 
 

 Bild: Eget collage med bilder från pinterest.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...